Skip links

Nyårshälsning från Villalivet 🧡

2019 är till ända, vilket år det har varit!

Under det gångna året har vi hunnit med flera spännande och givande möten, byggt ett starkare Villalivet Team samt fått många nya kunder, kontakter och intressanta samarbeten.

Nytt avtal med PostNord för 2020!

En viktig och glädjande nyhet är att vi nyligen har fått klart ett nytt avtal med PostNord för 2020, som innebär att Villalivet säkerställer en mycket hög kvalité vad gäller distributionsformen vid varje utgivningstillfälle. Villalivet delas ut exklusivt, reklamfria dagar av en anställd brevbärare och har varit ensamma om att göra detta val som rikstäckande villatidning i Sverige under de senaste två åren.

– För oss är leveransen för våra kunder högprioriterad utifrån att optimera deras effekt, resultat och affär i sin marknadsföring hos oss men även utifrån ett varumärkesbyggande perspektiv till vår målgrupp – alla Sveriges villaägare, säger Villalivets marknadschef, Jonas Natt och Dag.

Villalivet – ständigt i rörelse, för våra läsare och annonsörer.

– Inför 2019 tog vi ännu ett kliv framåt med devisen ” Med hjärtat in i framtiden” då vi förädlade vår logotype med vår symbol, hjärtat och samtidigt blev Villalivet fullt ut så innebar detta att vi förenklade vår kommunikation. Samtidigt som vi betonar värdeskapande och relationer mer tydligt i våra målgrupper, fortsätter Jonas Natt och Dag.

Att detta fallit väl ut har vi fått många bra exempel på under året och bekräftas även av det för mediebranschen välkända undersökningsföretaget med högt renommé, RAM – Research and Analysis of Media som på uppdrag av PostNord gjorde en omfattande undersökning på Villalivet under hösten.

Detta är nog en av de absolut häftigaste undersökningar på Villalivets presumtiva läsare som har genomförts under åren sedan starten 2008. Väldigt glädjande att Villalivet hävdar sig såpass starkt och att vi bygger en riktigt nära relation till målgruppen villaägare och dessutom generar stora räckviddstal, engagemang och action hos läsarna.

>> Läs mer här!

Vidare vill vi passa på att åter presentera två nya ansikten för våra läsare. Katarina Danielsson, närmast från Aller Media som ny chefredaktör och Lisa Lemke – känd från tv som kommer bli ett stående inslag i tidningen.

Bli Partner till Sveriges Mysigaste Hem 2020!

Sveriges Mysigaste Hem är tävlingen som verkligen engagerar och som på ett par år har blivit en stor succé! Nästan 200 000 personer har röstat på drygt ett par tusen bidrag där vinnarna och tävlingen har fått stor publicitet i lokala medier och riksmedier från de stora mediehusen samt public service.

Här erbjuder vi möjligheten att som Partner synas i detta sammanhang under hela året, 2020.

>> Läs mer här!

Villalivets Medieplaner 2020!

Här på vår ”Annonsera-sida” kan du ta del av all tänkbar info om hur man bäst och mest effektivt når ut till vår läsarmålgrupp, villaägarna i hela Sverige.

Vi på Villalivet tackar för ett gott samarbete 2019 och ser fram emot ett minst lika fantastiskt 2020 tillsammans med er!

God fortsättning på det nya året önskar vi på Villalivet!

Kommentera