Första höstnumret ute nu!
Villalivet är ett magasin som genom sitt inspirerande innehåll leder till att våra annonsörer får möjligheten till att göra många bra affärer med våra läsare, en intressant, relevant och viktig målgrupp!
Just relevansen hos våra kunder har genom åren inneburit att mottagarna av tidningen uppfattar Villalivet som mycket trovärdig, seriös och att vi levererar stor nyttoeffekt till läsarna.
Villalivets septemberutgåva delas som vanligt ut exklusivt till Sveriges alla villaägare under vecka 36 och nu drar en viktig period igång då många köpbeslut tas inför kommande hemmaprojekt.
Ta del av reportagen om Batterilagring av solel och skattereduktion för grön teknik samt Villalivet testar om ett fräscht inomhusklimat och intervjun om elpriserna i höst med Magnus Thorstensson, elmarknadsexpert på Energiföretagen samt Villalivets Bolånexpert, Catharina Åsbjörnsson Lindgren.
Slutspurt i Sveriges Mysigaste Hem 2023
Finalen är igång och tusentals bidrag har blivit 24. Dessutom är alla räkneverk nollställda vilket innebär att samtliga deltar med samma förutsättningar. I år tävlar vi ut priser för ca 225 000 kr där bland annat vinnaren vinner en fantastisk ångdusch värde 87 000 kr från Tylö samt presentkort på 50 000 kr från MIO och inredningsdetaljer från Landshypotek Bank.
Print – ett bevisat starkt effektmedia
I tider då medievalet ställs på sin spets och alla företag vill optimera sin marknadsföring för att upprätthålla och utveckla sin försäljning så är Villalivet en kostnadseffektiv försäljningskanal att ta hjälp av.
Villalivet har levererat starka utfall under många år när vi under 2023 firar 15 år på marknaden och kanske just nu har en viktigare roll att fylla än någonsin och där det inte finns jämförbara alternativ för våra kunder och om man dessutom vill nå ut till vår läsarmålgrupp, alla Sveriges villaägare.
Den välkände medieprofilen Staffan Hultén, vd och grundare på RAM Group lyfte för en tid sedan ett debattinlägg på Dagens Media.
Under hösten blir säljdrivande medier viktigare än någonsin och Villalivet är ett media vars största funktion genom den stora räckvidden är att skapa säljdriv åt våra kunder.
Många härliga erbjudande från våra partners!
I vårt kommande nummer så vill vi passa på att hälsa både nya och gamla vänner och partners välkomna till Villalivet däribland Bauhaus, Ballingslöv, Contura, Decatak, Dina Försäkringar, E.ON, Elda, Electrolux Home, Elon, Flexbox, Formtrappan, Härjedalskök, Landshypotek Bank, Nibe, Ozoneair, Tylö, Värmebaronen, Vaillant, Willab Garden och Wood’s m.fl.
Villalivets kvarvarande utgåvor i höst är nummer 9, 10 och 11 som kommer ut i veckorna 40, 44 och 47
Fokus i nr 9 är Kök & Badrum. Nummer 10 handlar om hur vi renoverar Renoverar inne i höst och i nr 11 är det fokus på allt som händer under Black Week. En fantastisk möjlighet att driva kampanj och försäljning i ett starkt och etablerat räckviddsmedia som driver trafik till butik och web.
Tveka inte att ta kontakt med oss för att diskutera lösningar. Vi hjälper dig gärna att hitta den mixen som ger bäst effekt för just dig. Vi gör alltid vårt yttersta för att bära fram ert varumärkeslöfte i en miljö som är noga utvald av inspirerande artiklar och med rätt balans av relevanta annonsörer.
Med detta önskar vi dig en trevlig läsning med nya numret och en fortsatt härlig september månad som startat med en riktig brittsommar! ☀️