Vinnaren till Sveriges Mysigaste Hem 2023 är utsedd – Läs nya numret här!
Välkommen till vårt sista nummer för i år där vi bland annat presenterar vinnaren till Sveriges Mysigaste Tävling, Sara Nilsson Ekström. Guldpristagaren som bjuder in oss till sitt härliga hem i Störlinge på Öland.
Samtidigt vill vi passa på att tacka våra Partners till tävlingen: Landshypotek Bank, Mio och Tylö som åter har sponsrat med många härliga priser. Vi har även träffat Camilla Hamid som just nu är dubbelaktuell med sin femte bakbok “En sötare vinter” och parallellt med denna lansering så så slog Camilla upp dörrarna i slutet av oktober till sitt nyöppnade café Sweets by Camilla.
Hon har lyckats profilera sig som såväl bakboksförfattare som tv-kock med stora följarskaror på både YouTube och Instagram. Utöver kändislivet med Camilla Hamid kan ni ta del av Martina Lidbergs insiktsfulla ledare i detta nummer och hennes tips på bra att ha-saker som förhöjer vardagen. Julklappstips, matlivet och korsordet samt frågor om bolån är också saker ni kan läsa om.
När varumärken slutar annonsera tappar de försäljning!
Marknadsföring ses av en del som en kostnad men med denna uppfattning så finns stora risker att ett företag tappar i marknadsposition, försäljning och att uppnå sina mål både på kort och lång sikt. Marknadsföring måste därför ses som en investering.
Vi har tidigare träffat LikeHouse kommunikations- och mediebyrå som lyfte fram viktiga aspekter och reflektioner om hur viktigt det är att vara aktiv i marknaden och vad som inträffar när man drar ner på marknadsföringen.
En studie från Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science; världsledande inom forskning kring media och medieffekter; visar hur mycket varumärken tappar när de slutar annonsera eller gör långa uppehåll.
Bli Exklusiv Partner till Sveriges Mysigaste Hem 2024
Sveriges Mysigaste Hem är förmodligen Sveriges största tävling för hem & inredningsintresserade villaägare. Nästa år genomförs den för 7:e året och under alla år har vi haft många tävlanden som kan ta del av fina priser från våra partners utöver den uppmärksamhet deltagandet innebär. Väldigt många delar med sig i sociala medier och flertalet plattformar och vi har över 100 000 som röstar på bidragen. I detta sammanhang kan ert företag bli Exklusiv Partner inom er kategori och under ett helt år synas i all marknadsföring som görs av Villalivet i print och digitala kanaler.
Kontakta oss för mer information så berättar vi vad det innebär att bli Exklusiv Partner till Sveriges Mysigaste Hem 2024!
Villalivet digitalt
Kombinationen mellan relevant räckviddsmedia och digitala lösningar visar sig gång efter annan vara en lyckad kombination. Förutom ett unikt räckviddsmedia har Villalivet en kompetent digital avdelning som hela tiden jobbar med att skapa kreativa och effektiva lösningar som hjälper våra kunder att sticka ut i det digitala bruset.
En sådan kreativ lösning är ”Elpris idag” som vi skapat tillsamman med vår Partner Bixia. Där syftet är att ta ett grepp om villaägarnas dagliga frågeställning kring energi och elpris.
Är ni nyfikna på hur Villalivet kan hjälpa just ert företag med kreativa och effektiva digitala lösningar? Kontakta din säljare idag för att bolla ideér.
Ser fram emot ett fortsatt givande samarbete 2024
Nu önskar vi på Villalivet ett fint avslut på året och ser fram emot ett givande och framgångsrikt samarbete tillsammans med er under 2024! Nu har tidningen uppehåll till vecka 6 och då med fokus på värme & energi, fönster & dörrar, golv samt kök & badrum. Men vår digitala effekt och räckvidd är bokningsbar alla dagar i veckan! Ett viktigt och bra komplement för våra kunder.
Materialdeadline för Villalivet nr 1- 2024 är torsdag den 18 januari.