Vinnaren till Sveriges Mysigaste Hem 2022 är utsedd – Läs nya numret här!
Välkommen till vårt novembernummer där vi bland annat presenterar vinnaren till Sveriges Mysigaste Tävling, Helena Specht. Guldpristagaren som bjuder in oss till sitt härliga hem i Sjuntorp utanför Trollhättan.
Samtidigt vill vi passa på att tacka våra Partners till tävlingen: Landshypotek Bank, Mio och Tylö som åter har sponsrat med många härliga priser.
Vi har även träffat den alltid aktuella Malin Olsson som just nu är dubbelaktuell med Fixarjulen och nya säsongen för Vem bor här på SVT för ett samtal om karriären, huslivet och sina egna husprojekt och familjen. Ni kan även läsa om inredningslivet, smarta & säkra hem, frågor om bolån samt Matlivets härliga värld.
Bli Exklusiv Partner till Sveriges Mysigaste Hem 2023
Sveriges Mysigaste Hem är förmodligen Sveriges största tävling för hem & inredningsintresserade villaägare. Nästa år genomförs den för 6:e året och under alla år har vi haft många tävlanden som kan ta del av fina priser från våra partners utöver den uppmärksamhet deltagandet innebär.
Väldigt många delar med sig i sociala medier och flertalet plattformar och vi har över hundratusen som röstar på bidragen.
I detta sammanhang kan ert företag bli Exklusiv Partner inom er kategori och under ett helt år synas i all marknadsföring som görs av Villalivet i print och digitala kanaler men även radioreklam har förekommit.
Kontakta oss för mer information så berättar vi vad det innebär att bli Exklusiv Partner till Sveriges Mysigaste Hem 2023!
Fortsatt hög renoveringsvilja hos villaägarna!
Efter ännu en räckviddsmätning med RAM-Research and Analysis of Media på Villalivets septemberutgåva kan vi konstatera att magasinet levererar fortsatt starka rapporter och värden utifrån läsare och hur man agerar efter att ha tagit del av det aktuella numret.
Särskilt kul är det i ljuset av den tid vi just nu upplever med ökad osäkerhet men som inte får genomslag i utfallet där vi kan se att intresset och viljan hos villaägarna är fortsatt stort om att fortsätta investera i sitt egna hem och boende. I det aktuella numret kan vi konstatera fortsatt stor observation (räckvidd) på 72% där vi attraherar ungefär lika många kvinnor som män och de som ha läst mest av hela det aktuella numret är ålderskategorin, 30-54 år. Hela 78% planerar för kommande renoverings- och byggprojekt i sitt hushåll inom det närmaste året.
Ackumulerat investeringsnivåerna så blir det mycket stora pengar det handlar om, sammantaget. Att så många som 11% av läsarna har genomfört köp och 26% säger sig komma att köpa är fantastiska tal omvandlat till individer.
Villalivet lägger grunden till effekt och ökad försäljning. Sammanställningen visar på en räckvidd i målgruppen på cirka 2,9 miljoner personer och nästan 2,2 miljoner läsare i septemberutgåvan och därutöver drygt 240 000 som har noterat och kommer att läsa. Fantastiska tal som vi är väldigt stolta över.
Ser fram emot ett fortsatt givande samarbete 2023
Nu önskar vi på Villalivet en fortsatt fin höst och ser fram emot ett givande och framgångsrikt samarbete tillsammans med er under 2023!
Tidningen har uppehåll till vecka 5 och då med fokus på värme & energi, fönster & dörrar samt kök & badrum.
Men vår digitala effekt och räckvidd är bokningsbar alla dagar i veckan! Ett viktigt och bra komplement för våra kunder
Materialdeadline för Villalivet nr 1- 2022 är onsdag den 11 januari.