Skip links

Vilken region är mest intressant för annonsering?

Vi vill förstå var ni ser störst affärspotential och vilka geografiska områden som är mest strategiska för er verksamhet. Genom att dela era insikter hjälper ni oss att skapa en skräddarsydd och effektiv annonseringsstrategi, där vi når rätt villaägare vid rätt tidpunkt – och på rätt plats.

För att säkerställa att er annonsering når exakt rätt målgrupp genomför vi nu en marknadsundersökning. Syftet är att identifiera de mest relevanta regionerna för er, så att vi tillsammans kan optimera er räckvidd och genomslagskraft.

“Villalivet är den enda mediekanalen där ni kan annonsera exklusivt mot villaägare – både nationellt och regionalt, med precision”

Citat

Villalivet når även ”Nej tack” till reklam-hushåll

Cirka 40 % av Sveriges villaägare har en ”Nej tack” till reklam-skylt på sin brevlåda, och i större städer är andelen ännu högre. Detta innebär att många hushåll inte nås av traditionell direktreklam.

Marknadsundersökning

Kommentera